Min bil är min borg

En kommentar
Människan tycker att jag påminner om såna här jyckar. Vad tycker ni? 
(Bilden har människan lånat från http://juliashundliv.blogg.se/2012/october/) 
Rasen heter Kromfohrländer och en kompis till människan som varit människa till en sån sa att jag var jättelik. Alltså inte stor som en jätte (för det är jag verkligen inte) utan att jag liknade en sån. Hon påstod dessutom att hon kände igen blicken jag hade när hon kikade in i bilen. Mig spelar det ingen roll för jag är JAG.
Dessutom: MIN BIL ÄR MIN BORG!!! 
Här ska ingen komma och kika in som jag inte godkänt. Då visar jag hela försvarsgarnityret och morrar! Jag morrar så att vilken människa som helst studsar bakåt. Så det så!Här visar jag granityret fast inte av den anledningen...
 
För övrigt har vi varit på kurs idag, polaren, människan och jag. fast polaren och jag stannade i bilen förutom när vi tog med människan på promenad i skogen. Det ska vi göra i morgon också. Sen hoppas jag att det är slut på kursandet på ett tag.

 
 
1 pigan:

skriven

Du är nog en så´n där Kromfohrländer. Vad nu det kan vara.

Svar: nää, jag är ett resultat av en snygg kille och en fantastisk tjej som råkade träffas vid rätt tillfälle
irene andersson