Fredag vecka två

En kommentar
Människan har börjar bli stressad på mornarna. Det måste väl vara så?
Annars skulle väl inte den klunsen springa varenda dag?
Och det är bara jag som får följa med på det.
Polaren ligger och snarkar fastän klockan blir både halv 6 och halv 7.
 
För övrigt påstår människan att jag går från klarhet till klarhet.
Ni skulle bara ha sett så glad hon blev när jag var lite uppåt och lekfull.
 
Och igår kom det andra människor för att ta ut oss på promenader. De som min människa kallar "grannarna" och brukar vara tillsammans med bjäbbaren. Fast nu var det inte bjäbbaren som var med utan en annan lite valpig sak.
Det var så himla kul att vara del i en flock igen.
 
Min människa kom hem först på natten när vi hade somnat.
Fast jag vaknade i alla fall och följde med henne i säng.
 
Idag har vi bara tagit det väääääääääääääldigt lugnt.
Jag får vara ute nästan alldeles själv, fast i långkoppel.
Jaja, jag bestämmer själv om jag ska vara ute eller inne i alla fall.
 
Jag tror att jag gillar det här livet.
 
1 pigan:

skriven

Heja igen!