aj

En kommentar
Jag står ut
Men inte så mycket mer än så. Jag har blivit klämd på överallt på benet. 
Jag stod ut med det. Att ha huvudet inborrat i mattes mage hjälpte lite grann.
Fast inte riktigt allt. 
Så jag fick en spruta och sen minns jag inte så mycket förrän matte tjatade och tjatade på mig att jag inte skulle sova längre. Jag tror att jag blivit buren och skjutsad fram och tillbaka. Sen surrade det också en stund. Och så blev det mera hit och dit. Sen var det det där med matte som tjatade.
Den där människan som klämde sa att det nog var en ordentrig sträckning jag hade fått men hon sa att hon ville träffa mig igen om en vecka i också. 
I morgon ska matte skaffa medicin så att jag inte brhöver ha ont.

Det värsta är nog att jag inte får springa på ett tag. 
 
...och inte hann jag bajsa innan jag gjorde illa mig heller...
och det har jag inte gjort än heller. Jag vill ju gå ett tag innan jag bajsar och det får jag ju inte nu. Det vill jag inte heller när det gör ont att använda benet.
 
1 pigan:

skriven

Hur gick det? Ingen större skada väl?